Ανεμοδρόμι

Καστράκι, Αιτωλοακαρνανία, Λίμνη Καστρακίου

Καστράκι, Αιτωλοακαρνανία, Λίμνη Καστρακίου

Περνούν οι ώρες
το αναφέρω, σαν νά ‘ναι κάτι σοβαρό.
Το αναφέρω, παρότι ξέρω
πως φύκι είμαι στο νερό.

Περνούν οι ώρες μες στο σύμπαν,
κι εγώ μια ασήμαντη ψυχή,
πηγαινοέρχομαι φορώντας
του έρωτά μου την πληγή.

Ό,τι κι αν κάνω, καημέ κι αγέρα,
περνούν οι ώρες σαν τη βροχή.
Φέρε να στρώσω να κοιμηθούμε
στου ονείρου μου τη φυλακή.

Πρώτη φορά που με πήρε αγέρας,
με πήρε χάδι στην αγκαλιά,
τραγούδια λέγαν τα περιστέρια,
ψίθυρους γέμισ’ η ακρογυαλιά.

Ίκαρε, εσύ, τυχερέ τρελέ μου,
εσύ δερν έζησες για να δεις
πώς αναδύεται η καρδιά, καλέ μου,
απ’ τα συντρίμια της προσμονής.

Τότε και τώρα, περνούν οι ώρες,
Βορέας πέρασε, με πήρ’ ευθύς,
κι εγώ αστόχαστα θαρρούσα είναι
πνοή ανεξόδιαστη της ηδονής.

Στην περιδίνηση των δυο ανέμων
στέκω παράμερα και τους κοιτώ.
Όνειρο ο ένας, ψέμα ο άλλος,
απάτη η πάλη τους μεσ’ στο μυαλό.

Λαχτάρα, φώς μου, πνοή ανέμου,
περνούν οι ώρες κι εγώ εδώ
να περιμένω μήπως φυσήξει
στο απάνεμό μου το σπιτικό.

© Αρχοντούλα Αλεξανδροπούλου 2013

5 responses to “Ανεμοδρόμι

  1. Αρχοντούλα μου,

    Πραγματικά εξαιρετικό και αυτό το ποίημά σου! Η μουσικότητά του, ο ρυθμός του, η ομορφιά του λόγου, αλλά κυρίως η «ψυχή» που το διέπει με συγκίνησε βαθιά. Από τα ποιήματα που τουλάχιστον σε μένα εντυπώνονται αβίαστα στο μυαλό και τα επαναλαμβάνω νοερά σα μια μελωδία αγαπημένη που με εκφράζει και μένα. Συγχαρητήρια!

    albartoss

  2. Υπέροχο, ρομαντικό, νοσταλγικό και Ελληνικό!
    Θα μπορούσε κάποιος να το ζωγραφίσει γιατί είναι γεμάτο εικόνες. Μου άρεσε ο Δωρικός σου λόγος και το απόλαυσα. Να είσαι καλά και να εκφράζεσαι πάντα έτσι!!
    Ε.Κ.

  3. Ευχαριστώ. Το εκτιμώ ιδιαίτερα. Ανταποδίδω τις ευχές!

Σχολιάστε

