Απώλεια Μνήμης

Στον πατέρα μου    Image       http://xalexandropoulos.wordpress.com/

Απώλεια μνήμης η στιγμή που λες

                                                 «Εντάξει, ήμουν πάντα,
                                                  όπως τώρα, εδώ,
                                                  στη χαρμολύπη.»

Απώλεια μνήμης οι στιγμές που ξέρεις
                                                  «Σίγουρα, εγώ δεν είχα
                                                   εικόνες-λέξεις
                                                   μες στο μυαλό μου.»

Απώλεια μνήμης, να χαθεί το παρελθόν
                                               γραμμένο εκεί μπροστά σου.

Απώλεια μνήμης ν’ ακροπατάς τις νύχτες
                                               μήπως το ξυπνήσεις.

Απώλεια μνήμης, «τα ξεχασμένα» να λες «ποτέ δεν έγιναν.»

Απώλεια μνήμης εσύ, δίπλα, στο κρεβάτι,
                                                να σκέφτεσαι ποιά θά ‘πρεπε
                                                να ήμουν

Χαμένη λέξη, παρελθόν, στην άβυσσο του χρόνου
                                                 κι ήσουν εκεί τώρα, τώρα δα,
                                                 πριν δυο γραμμές, δυο στίχους,
                                                 το «τώρα» ήδη παρελθόν
                                                 κι εγώ μαζί σου λήθη.

Χαμένη λέξη, Αγάπη μου, τα μού ‘ταξες χαμένα,
                                                 όλα κουβάρια ήτανε
                                                 στα νύχια κάποιας γάτας
                                                 και κείτονται σε νήματα
                                                 μπλεγμένα μες στο δώμα,
                                                 εκεί που πια δεν απαντά
                                                 χαμένη η φωνή σου.

Τα μού ‘ταξαν τα μάτια σου, δίχως να μού το λένε
Απώλεια μνήμης τά ‘μασε αντάμα με το κύμα
του χρόνου, κι απομένω εδώ, χαμένη, στο παρόν μου.

Απώλεια μνήμης είναι αυτό που πιότερο φοβάμαι,
μην τύχει κι όσα ξέχασα
ανύπαρκτα λογιάσω.

(Πύργος, 11/5/2010)

Σχολιάστε

